Doładowanie licznika przedpłatowego PGE – korzyści i zasady działania
Liczniki przedpłatowe to coraz popularniejsza metoda opłacania rachunków za prąd. Ich [...]
Franczyza staje się nowym standardem prowadzenia biznesu w XXI wieku. Wcześniej korzystały z niego sieci fast-foodów, teraz branża ewoluuje. Coraz więcej firm widzi potencjał w usługach świadczonych dla mieszkańców konkretnych miast, osiedli, blokowisk. Żabka to synonim franczyzy w Polsce – odkryjmy jej nową ofertę.
Franczyza Żabka w 2020 roku ruszyła z akcją marketingową, która ma zachęcić do dołączania w jej szeregi nowych franczyzobiorców. Czym kusi Żabka? Wysokimi zarobkami i innowacyjnym podejściem do biznesu. To pierwsze w praktyce oznacza aż 16 000 złotych netto w wymiarze miesięcznym przez rok. Kwota wydaje się zbyt wysoka? To przychód gwarantowany. Co więcej – w parze z nim idą inne benefity. Franczyzobiorcy Żabki mogą liczyć na pełne wsparcie marketingowe, nowoczesne innowacje w kierunku poprawy funkcjonowania sklepu, sprawdzony model biznesowy, zatowarowany i wyposażony sklep, wsparcie partnera ds. sprzedaży, dostęp do pakietów Luxmed i Mikroflota Orlen, a także kilka pomniejszych bonusów. Jest tego dosyć sporo. Franczyza Żabka cieszy się całkiem niezłą opinią wśród konsumentów. Marka charakteryzuje się rozpoznawalnością na poziomie 97%. To rewelacyjny wynik.
Franczyza Żabka korzysta przede wszystkim na sprawdzonej sieci dostawców i sprawnej logistyki. Dzięki temu dobranie produktów na półki sklepowe nie stanowi większych problemów. Bieżące wsparcie specjalistów działa korzystnie na poprawę naszej sprzedaży. Budowanie renomy wraz z firmą Żabka jest dosyć proste, bo klienci wiedzą, co znajdą w naszym sklepie i chętnie do niego będą przychodzić.
By stać się franczyzobiorcą Żabki, trzeba wypełnić formularz i przejść przez rekrutację wstępną. W trakcie rozwijania swojego biznesu liczą się umiejętności takie jak: przedsiębiorczość, ambicja, zdolność do przewodzenia zespołem, komunikatywność i kilka innych „miękkich” kompetencji. Nie jest to praca dla każdego. Osób o takich cechach nie jest wcale tak wiele! Jeśli jednak czujesz się na siłach – być może warto spróbować swoich sił w szeregach Żabki. Profil kandydata wygląda dosyć prosto – ma to być osoba otwarta, chętna do kontaktu, zaradna, dobrze radząca sobie z presją czasu. Czy jesteś w stanie podołać temu zadaniu? To musisz ocenić sam – nikt inny ci tego nie powie.
Żabka ma opinię sklepu, który bardzo innowacyjnie podchodzi do kwestii sprzedaży. Marka błyskawicznie zaadaptowała się np. do zakazu handlu w niedzielę. Franczyza Żabka zaczęła świadczyć nowe usługi, co wymagało nie lada odwagi, a przeszkolenie kadry i przygotowanie infrastruktury pochłonęło sporo czasu. Dziś w ramach sklepu Żabka można korzystać także z Żabka Cafe oraz punktu odbioru paczek. Często wraz z porannym śniadaniem klienci robią małe zakupy. Podobnie jest, kiedy odbierają paczkę. Udało się połączyć przyjemne z pożytecznym, a to wszystko doprawić „dochodowym”.
Sklep nie tylko szybko adaptuje się do sytuacji rynkowej, ale także działa w kierunku usprawnienia sprzedaży, wewnętrznej infrastruktury i zachęcenia klientów do zakupów. Przykładowo – aplikacja Żappka zdobyła uznanie użytkowników ze względu na doskonałą optymalizację i korzystne rabaty. Jak widać, Żabka jest sklepem, który intensywnie się zmienia. Można być częścią tych zmian i wspierać rozwój albo stać obok i się przyglądać. Wybór jest czysto indywidualny.
Liczniki przedpłatowe to coraz popularniejsza metoda opłacania rachunków za prąd. Ich [...]
Spółka jest coraz popularniejszą formą zakładania działalności gospodarczej w Polsce. [...]
Absolwenci studiów wyższych nastawieni na kontynuowanie nauki wybierają [...]
Dodaj komentarz